Op zoek naar de spannendste startersfunctie op een skilled desk? Solliciteer dan nu!

Over deze functie

De ICT Servicedesk van Defensie betekent support leveren van de bovenste plank. Als ICT Servicedesk Support medewerker heb jij veel verantwoordelijkheden en stromen er tickets binnen vanuit heel de wereld. Kun jij dit aan?

Een soldaat belt vanuit Irak dat hij niet kan inloggen. Ondertussen hoor je een collega spreken met een officier die niet bij zijn bestanden kan en een belangrijke meeting heeft. Nadat je de soldaat hebt geholpen, schiet je jouw collega te hulp. Naast dat jij alle rust van de wereld bezit, ben je ook nog secuur. Op de servicedesk werken jij en je collega’s goed samen en weet iedereen precies wat er speelt. Door alles goed te verwerken in het ticketsysteem kan er snel worden geschakeld en zijn alle calls snel gesloten.

Bij InWork is elke dag uitdagend en werk je hard aan jouw eigen ontwikkeling. Door middel van (450+) verschillende certificaten bepaal jij zelf welke richting je opgaat en jouw persoonlijke begeleider helpt daaraan mee.

Interessant? Lees dan snel verder!

Wij vragen:

  • Je hebt een ICT opleiding succesvol afgerond op niveau 4;
  • Je bent een aanpakker en wilt jezelf ontwikkelen;
  • Je bent flexibel en vindt het niet erg om verschillende diensten te draaien;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij jou?

  • Een vast salaris van 1.900 tot 2.600 euro;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8,33% vakantie geld;
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Kosteloos al jouw gewenste (technische) certificaten behalen;
  • Een coach die meedenkt over jouw toekomst;
  • Toffe cadeau’s bij het aandragen van (potentiële) nieuwe collega’s.