Onsite Support & Service en Onderhoud

IT

Onsite Support

De afgelopen jaren hebben wij ruime ervaring opgebouwd in het bieden van gebruikersondersteuning. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van lokaal werkplek- en IT support dienstverlening, waarbij volledige ontzorging en gebruikerstevredenheid van de opdrachtgever centraal staat.

Techniek

Service en Onderhoud

Wij leveren professionele en klantgerichte monteurs voor service en onderhoud aan uw machinepark of de installaties bij uw klanten. Wij zijn pas tevreden als u en uw klanten tevreden zijn. Onze representatieve en klantgerichte eigen medewerkers zorgen voor een snelle en deskundige installatie op locatie.

Service staat hoog in het vaandel

Onze Client Front End (CFE) ondersteuning bestaat uit lokaal werkplekbeheer, IMACD diensten en baliefuncties voor de gebruikersondersteuning van laptops, toughbooks, mini PC’s, randapparatuur en mobiele apparaten, inclusief ondersteuning van (lokaal geïnstalleerde) applicaties. Waar werkplekbeheer het verlengstuk’ is van de servicedesk voor alle meldingen die niet remote kunnen worden opgelost of afgehandeld, is de baliefunctie het gezicht van de servicedesk en fungeert deze als fysiek aanspreekpunt voor eindgebruikers. Met het aanbieden van deze flexibele diensten in aanvulling op de servicedesk, dragen wij bij aan de doelstelling om de gebruiker op elk moment, op een willekeurige locatie te kunnen laten werken.

Service staat hoog in het vaandel

InWork levert totaaloplossingen waarbij we onze opdrachtgevers 100% ontzorgen. We leveren dus niet alleen de juiste medewerkers met de juiste kennis, maar indien gewenst ook servicebusjes, de vereiste veiligheidskleding en de benodigde gereedschappen en materialen. Zo kunnen onze medewerkers het beste werk leveren en heeft u nergens omkijken naar.
InWork heeft een landelijk dekkend netwerk van deskundige technische medewerkers. Iedereen heeft een (bestel)auto tot zijn of haar beschikking. Zo zijn wij in staat om snel op iedere gewenste locatie in Nederland de benodigde oplossingen te bieden aan onze opdrachtgevers.

Innovatieve Gebruikersondersteuning

Onze oplossing maakt gebruik van geavanceerde Field Service Management Software (FSM) die de werkplekbeheerder optimaal kan inzetten voor zijn afspraken op locatie, waarbij de volledige afhandeling via de mobiele telefoon kan plaatsvinden.

Wij maken gebruik van een FSM die wij in kunnen richten naar de wensen en behoeften van de klant. Daarnaast kunnen wij deze zo instellen dat specifi eke afspraken van sub-klanten optimaal ondersteund worden. Denk hierbij aan andere formulieren voor afmelding, wel of geen handtekening van de klant en zelfs een andere proces fl ow in hetgeen wat de Field Engineer dient te volgen bij uitleveren/service. Hiernaast is het mogelijk vooraf te informeren of de Field Engineer al onderweg is zodat wij nooit een afspraak missen. De centrale planner kan hierdoor ook continu in de gaten houden of er mogelijke knelpunten ontstaan en adequaat inspelen op eventuele Ad-Hoc situaties, VIP request of Prio 1 opdrachten.

Onsite Support Outsourcing

Wij bieden de beschikbaarheid van Onsite Support buiten kantoortijd. Dit betreft een soort waakdienst waarbij gebruik gemaakt wordt van OpsGenie om de bereikbaarheid, roosters en escalatiepaden te garanderen. Het daadwerkelijke werk dat uitgevoerd wordt valt onder een van de andere diensten uit het Onsite Support portfolio.

Onsite Support – Onsite Presence

Omdat wij weten dat een lokaal aanspreekpunt van grote waarde kan zijn bieden wij onze klanten de mogelijkheid om een service balie te openen op de locatie die zij wensen met openingstijden die aansluiten bij hun business.

Onsite Support – IMAC/D

Klanten kunnen kiezen voor het uitbesteden van werkzaamheden betreff ende de werkplek. Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in het snel en deskundig installeren, verhuizen en eventueel aanpassen (of verwijderen) van IT systemen. In de markt staat dit ook wel bekend als IMACD: Installations, Moves, Adds, Changes & Disposal.