NIEUWS OVER INWORKOVERIG

Samenwerking GISCare en InWork

Door 29/09/2016 Geen reacties

handshakeOnze Business Solutions divisie  is gespecialiseerd in het leveren van werkplek- en IT support dienstenverlening, waarbij volledig ontzorging van de opdrachtgever centraal staat en deze zelf bepaalt welke mate van regie zij over de uitvoering houden. Vanuit onze marktervaring hebben we naast een schaalbare ServiceDesk oplossing, ook een IMAC/D (Install, Move, Add, Change en Delete) dienstverlening ontwikkeld waarmee fysiek werkplekbeheer en installatiewerkzaamheden op een efficiënte wijze gepland en landelijk uitgevoerd wordt.

Vanwege de hoge SLA- en kwaliteitseisen die wij aan deze dienstverlening stellen, hebben we voor GISCare gekozen. Vanuit het eigen Multi-client ticketsysteem of dat van de opdrachtgever, worden opdrachten geïmporteerd. Elke opdracht volgt een aantal vaste processtappen, waardoor de resource planner volledig zicht houdt op de status van het totale werkaanbod. In deze processtappen zijn tevens communicatiemomenten ingebouwd, waar niet alleen de eindgebruiker mee op de hoogte wordt gehouden, maar ook het ticketsysteem van de opdrachtgever wordt voorzien van status updates.

Middels een kort op maat trainingsprogramma, zijn wij in staat het functioneel beheer van de software zelfstandig uit te voeren. Dit was een expliciete eis, aangezien er regelmatig verbeteringen worden doorgevoerd, maar nieuwe opdrachtgevers ook snel geïntegreerd moeten kunnen worden. Dit laatste wordt mogelijk gemaakt door het gebruik van projecten in de software, waarmee de volledige werkwijze per opdrachtgever afzonderlijk geconfigureerd kan worden en data gescheiden blijft.

 

Bent u benieuwd wat we voor uw organisatie kunnen betekenen?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op!