Als Accountmanager bij InWork bouw je relaties op, realiseer en optimaliseer je de kwaliteit van onze dienstverlening bij de klant en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van een team IT Professionals. Een diverse functie waar hard werken, helder communiceren en mensen inspireren centraal staan. Maar hoe ziet een dag er precies uit? Natalie is 2 jaar werkzaam als Accountmanager bij InWork geeft ons een kijkje in haar werkdag. 

08.30

“In de auto vanuit Amsterdam, muziekje aan, koffie mee en op naar de eerste stop van mijn dag: Smurfit Kappa in Oosterhout, Brabant.”

09.45

“09:45 uur kom ik aan bij Smurfit Kappa in Oosterhout voor mijn eerste gesprek van de dag om 10.00 met Jeroen Hendriks, Jeroen is Head of Support bij Smurfit Kappa Group en een oud InWorker. We hebben samen gesproken over de samenwerking tussen InWork en Smurfit Kappa, de openstaande vacatures en vervolgens van elk van de 5 InWorkers die bij dit deel van Smurfit Kappa zitten kort de voortgang besproken.”

11:00 

“Om 11.00 is het tijd voor een coachingsgesprek met InWorker Jeffrey, het was super mooi weer dus we besloten op mijn voorstel om buiten een rondje te gaan lopen en bij te praten.”

12:00

“Iets na het middaguur rijd ik weg bij Smurfit Kappa en stop in ik Breda bij een Subway voor een snelle makkelijke lunch, ik hoef pas om 14.00 in Etten-Leur te zijn dus ik vind hier een stopcontact en neem de tijd om wat mails en telefoontjes te beantwoorden en wat administratie te doen.”

14:00

“Om 14.00 heb ik een afspraak met Mohammed Shariif bij IT-Workz in Etten-Leur. Mohammed had de dag na ons gesprek een Windows 10 examen (exam 70-698) gepland en heeft deze gehaald, HOERA!

Omdat de afspraak van Mohammed en mij iets minder lang duurde dan verwacht kon ik ook nog even met zijn teamleider zitten. Om 15.00 reed ik weer weg bij IT-Workz en on to the next.”

15:45

“Na een tijdje in de file te hebben gestaan kom ik om 15.45 aan bij het distributiecentrum van Bol.com in Waalwijk, waar ik eerst door de veiligheidspoortjes en metaaldetector moet. Omdat er zo veel spullen worden opgeslagen en verkocht bij Bol.com wordt er enorm strict gelet op wat er in en uit het magazijn gaat, en zo ook bij mij.

ik heb hier eerst een coachingsgesprek met InWorker Michael en vervolgens zit ik ook nog even met zijn teamleider Sander. Voor ik weer weg rijd uit Waalwijk is het 17.00.”

“Alles bij elkaar was dit een hele leuke maar volle donderdag. Op een normale dag zou ik ook in elk geval één moment op de dag kiezen om op kantoor te zijn, echter is het niet altijd logisch om heen en weer naar Brabant te blijven reizen vanuit Amsterdam. Dit is ook wat het werk als accountmanager bij InWork zo leuk maakt, geen een dag is hetzelfde, je hebt geen twee dezelfde medewerkers en geen twee dezelfde klanten. Soms zit op een dag alles mee en en soms denk je dat er niks gaat gebeuren en ben je de hele dag aan het rennen en aan het vliegen. Accountmanager zijn bij InWork vergt wat flexibiliteit en aanpassingsvermogen,  maar je krijgt ook echt de kans om van elke dag iets moois te maken.”

Iets voor jou? Dat kan!

Solliciteer!