Ben jij dé persoon die altijd iedereen helpt met ICT-problemen? Heb je altijd al hier je werk van willen maken, maar wist je niet hoe? Wacht niet langer, dit is je kans!

Voor een grote opdrachtgever in Zwolle ben ik op zoek naar gemotiveerde medewerkers voor de IT servicedesk. Deze organisatie waarborgt de veiligheid binnen Nederland, waar jij aan kan bijdragen. Hoe je dit gaat doen? Je staat collega’s telefonisch of per mail te woord, zoekt naar de beste oplossing en presteert het beste onder druk. Stress is geen blokkade, maar geeft jou energie. Jij ziet eerder de uitdaging, dan een roodgloeiende telefoon (of zwaailicht..)? Jouw dag is gemaakt, wanneer je de ander zo goed mogelijk hebt geholpen en je weer iets nieuws hebt geleerd in de ICT.

Het leren én jezelf ontwikkelen, doe je on the job onder begeleiding van persoonlijke coaches, maar ook door (online) cursussen en trainingen te volgen. Jouw team heeft één taak: met elkaar. De diversiteit zorgt voor kennis uit allerlei hoeken en een enthousiast team.

Dus: houd jij ervan om anderen te helpen, ben je communicatief sterk en heb je affiniteit met ICT? Reageer dan op deze vacature!

Wat verwachten wij van jou?

    • Je hebt een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 4
    • Werkervaring in (telefonisch) klantcontact
    • Communicatief sterk, empathisch, hulpvaardig, stressbestendig
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
    • ITIL is een pré

Wat kan jij van ons verwachten?

  • Een arbeidscontract voor bepaalde tijd. Dus géén projectcontract, maar een vast maandsalaris. Wel zo fijn!
  • Toeslagen bij overuren en werken in het weekend
  • Een coach die jou helpt bij het waarmaken van je persoonlijke doelen
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Volledige reiskostenvergoeding of een NS Business Card, die je ook privé mag gebruiken
  • De mogelijkheid om kosteloos officiële certificaten te behalen, o.a. ITIL, MCSA, MCSE en Cisco